قرارگاه فرهنگی منتظران حضرت مهدی عج

قرارگاه فرهنگی منتظران حضرت مهدی عج
  • ۰
  • ۰

در تسخیر لانه جاسوسی و افشای اسناد این مرکز جاسوسی، سندهایی دال بر جاسوس بودن بنی صدر به دست آمد که خانم «معصومه ابتکار» از دانشجویان تسخیرکننده لانه جاسوسی در کتاب «تسخیر» به آن اشاره کرده است و در سایر مکتوبات، پیرامون اسناد لانه جاسوسی هم به برخی مسائل در این زمینه اشاره شده است. 

یکی از عللی که بنی صدر توسط مجلس عزل شد هم، افشای این موضوع البته به صورت مخفیانه بود که بهانه اساسی و قانونی را به نمایندگان مردم داد. از سویی، همراهی بنی صدر با دشمنان ملت و آشوب آفرینی های او در سال 60 به همراه منافقان و نیز دستور بمباران بالگرد ها و تجهیزات به جای مانده از حادثه طبس که منجر به شهادت شهید «منتظر قائم» شد، از دیگر خیانت های او است. از سوی دیگر اظهارات شهید «محمدتقی ابراهیمی» نشان می دهد که وقتی بنی صدر برای بازدید به منطقه رفته بود، متوجه مکالمه تلفنی او با عراقی ها می شود؛ شهید ابراهیمی مسئله را به دکتر چمران گزارش می دهد که باعث مشاجره شهید چمران با بنی صدر می شود.


شهید ابراهیمی، شهید مفقودالجسد عملیات هویزه است که به همراه شهید علم الهدی که از تسخیر کنندگان لانه جاسوسی بود و به همراه خیلی از شهدای دیگر این عملیات، زخمی عمیق بر پیکر خائن بنی صدر، زده بودند، لذا با توجه به برخی اسناد موجود، دستور عقب نشینی ارتش در عملیات نصر توسط بنی صدر ناشی از خیانت وی و به چند هدف انجام شد که انتقام گیری از بصیرترین شهدای انقلاب یعنی علم الهدی (که عامل مهمی در گنجاندن اصل ولایت فقیه در قانون اساسی بود) و سایر یارانش، یکی از آن اهداف بود. همچنین همکاری با ضدانقلاب و دولت های استکباری برای تحقق پیروزی عراق، اشغال خوزستان و شکست انقلاب اسلامی از جمله اهداف دیگر وی بوده است.



http://www.snn.ir/detail/News/290369/148
http://www.snn.ir/detail/News/290388/148
  • ۹۵/۱۰/۱۶
  • قرارگاه فرهنگی منتظران مهدی عج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی