قرارگاه فرهنگی منتظران حضرت مهدی عج

قرارگاه فرهنگی منتظران حضرت مهدی عج
  • ۰
  • ۰

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور از فعالیت ۴۰ هزار پایگاه بسیج در مساجد و محلات سطح کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات، سردار حسین بهشتی ظهر یکشنبه در همایش ملی«بسترهای امنیت اجتماعی در آئینه امنیت ملی» در لرستان طی سخنانی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهترین الگو برای تحقق امنیت با استفاده از آموزه های دینی است اظهار داشت: عناصر تحقق امنیت در جامعه ایمان، باورهای دینی و همچنین نقش مهم و اثر گذار رهبری است.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه ها و شبکه های اجتماعی برای تحقق امنیت پایدار در جامعه عنوان کرد: باید از آموزه های دینی برای برقراری امنیت پایدار و همچنین خنثی کردن توطئه های دشمنان بهره گرفت.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با تاکید بر اینکه دشمنان همواره در پی توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند عنوان کرد: با این وجود به برکت فرهنگ عاشورا، تاسوعا و صفر همه این توطئه ها خنثی شده است.

سردار بهشتی با تاکید بر اینکه همواره تهدیدات دشمنان علیه نظام با حضور مردم در صحنه خنثی شده است گفت: باید برای تحقق امنیت پایدار بر دو عنصر مردم و همچنین مقام معظم رهبری تکیه کرد.

وی با تاکید بر اینکه رسانه «مسجد» بهترین پایگاه برای تحقق امنیت اجتماعی است بیان داشت: در این راستا باید توجه بیشتری به این ظرفیت صورت گیرد.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با تاکید بر اینکه باید امنیت را در بین تشکل های مردمی، باورهای دینی و همچنین منویات رهبری جستجو کرد گفت: در حال حاضر ۴۰ هزار پایگاه بسیج در مساجد و محلات کشور فعالیت دارند که موجب ایجاد امنیت اجتماعی در کشور شده اند.

سردار بهشتی با تاکید بر نقش پایگاههای بسیج در رفع معضلات اجتماعی کشور ادامه داد: این پایگاهها می توانند در کنار پلیس برای برقراری امنیت پایدار جامعه بسیار تاثیر گذار باشند.

وی بیان داشت: هرجایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد صحنه شده با پشتیبانی و حمایت مردمی بوده و موفق عمل کرده است.

  • ۹۵/۰۹/۰۹
  • قرارگاه فرهنگی منتظران مهدی عج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی