قرارگاه فرهنگی منتظران حضرت مهدی عج

قرارگاه فرهنگی منتظران حضرت مهدی عج
  • ۱
  • ۰

دیدار

به مناسبت سالروز 26 آبان 61 ، و تشییع پیکر 370 تن از شهدای دفاع مقدس در اصفهان

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دیدار مردم اصفهان با مقام معظم رهبری ، بهروز فرهمند ظهر دوشنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به دیدار مردم اصفهان با مقام معظم رهبری اظهار داشت: هدف از این نشست هم‌افزائی و هم‌فکری برای انعکاس اخبار قبل، حین و بعد از دیدار با مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ ملاقات‌های بسیاری وجود داشته که سبب تحول در سطح فردی و در رشد و سرنوشت ملت‌ها شده است، افزود: در همین راستا نلسون ماندلا سال ۷۱ و در دیدار با مقام معظم رهبری تحت تاثیر شدید این دیدار قرار گرفت و گفت آرزو داشتم که امام خمینی(ره) را از نزدیک ببینم ولی چون در زندان بودم این امر میسر نشد.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دیدار مردم اصفهان با مقام معظم رهبری تصریح کرد: به مناسبت سال‌روز ۲۵ آبان سال ۶۱ و تشییع پیکر ۳۷۰ تن از شهدای دفاع مقدس در اصفهان این دیدار انجام می‌شود، در همین راستا سال ۸۹ نیز مردم اصفهان با مقام معظم رهبری دیدار کردند.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان در تاریخ ۲۶ آبان ماه سال جاری دیداری را با مقام معظم رهبری خواهند داشت، خاطرنشان کرد: در همین راستا سهمیه‌ای که برای مردم اصفهان در نظر گرفته‌اند حدود ۳ هزار و ۶۰۰ نفر است.

فرهمند با بیان اینکه اصحاب رسانه در این راستا نقش بسیار مهمی می‌توانند ایفا کنند، بیان کرد: در همین راستا ۱۱ کمیته تشکیل شده و برای هر کمیته، سهمیه‌ای در نظر گرفته شده است، در همین راستا برای کمیته اطلاع‌رسانی صدا و سیمای مرکز اصفهان سهمیه ۴۰ نفری شامل ۱۵ نفر از صدا و سیما جهت مستند سازی و ۲۵ نفر دیگر از اصحاب رسانه استان اصفهان برای این دیدار در نظر گرفته شده است.

وی گفت: رسانه‌های استان با توجه به ظرفیت بالائی که دارند باید به‌گونه‌ای عمل کنند که افرادی که نتوانسته‌اند با مقام معظم رهبری دیدار کنند برای آنها هم این دیدار قابل لمس باشد.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دیدار مردم اصفهان با مقام معظم رهبری در پاسخ به گلایه خبرنگاری مبنی بر اینکه سهمیه خبرنگاران برای این دیدار بسیار محدود است و افرادی که حضور ندارند نمی‌توانند دل‌نوشته‌های خود را از این دیدار بیان کنند، افزود: سهمیه بندی کمیته‌ها در اختیار ما نیست و با توجه به شرایطی که وجود دارد سهمیه هر کمیته را مشخص می‌کنند.

  • ۹۵/۰۸/۱۱
  • قرارگاه فرهنگی منتظران مهدی عج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی